Hoe kan ik me aanmelden voor wiskunde d online?

Ik wil heel graag wiskunde d kiezen, maar mijn school biedt het niet aan. Na veel pogingen heb ik mijn school toch kunnen overhalen om mij aan te melden, maar het probleem is dat we nooit reactie krijgen van stichting wiskunde d online. Daar ben ik echt boos over en ik denk dat ze de verantwoordelijkheid moeten nemen. Hoe kan ik me aanmelden voor wiskunde d online en wat moet ik doen als ze niet reageren?

een week geleden
ronron1212
een week geleden
Meedoen: aanmelden Scholen die aan Wiskunde D Online willen meedoen kunnen zich via dit formulier aanmelden. Scholen die mee willen doen aan de pilot Wiskunde D Online Plus nemen contact op met hendrik@boswell-beta.nl. Leerlingen die Wiskunde D Online willen gaan doen, moeten eerst nagaan of hun school meedoet aan Wiskunde D Online. Is dit het geval dan worden de leerlingen via de school aangemeld en ontvangen ze na aanmelding inloggegevens voor de leeromgeving. Via de leeromgeving kan alleen huiswerk ingestuurd worden als de school zich heeft ingeschreven voor Wiskunde D Online. Het is ook mogelijk om als gast toegang te krijgen tot de wiskunde D online leeromgeving, voor bijvoorbeeld zelfstudie. Er kan dan geen huiswerk worden ingestuurd. Toegang tot de leeromgeving is dan mogelijk op leren.wiskundedonline.nl.

Geef als eerste antwoord