tuin muur wil die stucen daarna met betonnen steenstips beplakken welke stucmateriaal moet ik er voor gebruiken en welke lijm voor de selsiestone?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
ronron1212
11 jaar geleden
binnen of buiten
ronron1212
11 jaar geleden
Hij kan ook bedoelen aan de binnen kant maakt nog al verschil voor het product

Het beste antwoord

Voor buitentoepassingen moet je altijd cementgebonden producten gebruiken zoals bijv Strikolith Strikocem MEP-plus
of Knauf sm 700, wel altijd de muren voorbehandelen met het door de fabrikant gekozen middel

Voor het verlijmen kun je kiezen uit een poederlijm of pasta lijm, nagenoeg iedere poederlijm is op cementbasis en dus geschikt, deze wordt hard en is niet elastisch.
Pastalijmen blijven enigszins elastisch, en soms kan het werken met pastalijmen prettiger werken zijn, wel is goede pastalijm meestal veel duurder dan poederlijm.